Reklamace

Reklamace nového doručeného zboží

1.Ihneď po převzetí zkontrolujte obsah zásilky, ideální při kurýrovi / zaměstnanci přepravy.

2. V případě, že zjistíte, že zboží bylo poškozeno ihned kontaktujte kurýra, který zboží doručil a sepište s ním protokol o poškození zboží. Foto poškozeného zboží zašlete k nám na email info@mantech.sk

Do emailu také uveďte:

Číslo objednávky

Vaše jméno a kontaktní údaje

Krabice a obalový materiál si odložte a žádném případě ji nevyhazujte. Bude nutné v případě reklamačního řízení s kurýrní firmy.

3. Reklamaci nám zašlete do 24 hod. od převzetí zboží.

 

Reklamace používaného zboží

1. Kontaktujte nás emailem na info@mantech.sk. Popište závadu. V případě komplikovaných poruch, je ideální zaslat nám foto nebo video emailem s popisem závady na info@mantech.sk.

Do emailu napište:

číslo objednávky
Vaše jméno
Kontaktní údaje
Popis závady, ideálně formou videa nebo fotografií.
2. Následně probíhá posouzení závady a konzultace s možnými řešeními závad.

3. V případě potřeby nám zboží zašlete na adresu:

BTX STUDIO s.r.o.

Štefánikova 4323,

085 01 Bardejov

0907 097 156

Do zásilky přibalte i průvodní dopis, který bude obsahovat:

  • Číslo objednávky
  • Vaše jméno
  • Kontaktní údaje
  • Popis závady, ideálně formou videa nebo fotografií

Nikdy nezasílejte zboží bez předchozího kontaktu s námi.

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení