Reklamace
Reklamace nového doručeného zboží
1.Ihneď po převzetí zkontrolujte obsah zásilky, ideální při kurýrovi / zaměstnanci přepravy.
2. V případě, že zjistíte, že zboží bylo poškozeno ihned kontaktujte kurýra, který zboží doručil a sepište s ním protokol o poškození zboží. Foto poškozeného zboží zašlete k nám na email info@mantech.sk
Do emailu také uveďte:
Číslo objednávky
Vaše jméno a kontaktní údaje
Krabice a obalový materiál si odložte a žádném případě ji nevyhazujte. Bude nutné v případě reklamačního řízení s kurýrní firmy.
3. Reklamaci nám zašlete do 24 hod. od převzetí zboží.
Reklamace používaného zboží
1. Kontaktujte nás emailem na info@mantech.sk. Popište závadu. V případě komplikovaných poruch, je ideální zaslat nám foto nebo video emailem s popisem závady na info@mantech.sk.
Do emailu napište:
číslo objednávky
Vaše jméno
Kontaktní údaje
Popis závady, ideálně formou videa nebo fotografií.
2. Následně probíhá posouzení závady a konzultace s možnými řešeními závad.
3. V případě potřeby nám zboží zašlete na adresu:
BTX STUDIO s.r.o.
Štefánikova 4323,
085 01 Bardejov
0907 097 156
Do zásilky přibalte i průvodní dopis, který bude obsahovat:
- Číslo objednávky
- Vaše jméno
- Kontaktní údaje
- Popis závady, ideálně formou videa nebo fotografií
Nikdy nezasílejte zboží bez předchozího kontaktu s námi.